رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی گفت: بالغ بر ۴ هزار وسیله نقلیه در پارکینگ‌های سطح استان داریم و متأسفانه به‌ علت تعلل و عدم پیگیری بعضی از مالکان وسایل نقلیه به اصطلاح رسوبی شده‌اند.

وجود ۴ هزار وسیله نقلیه در پارکینگ‌های پلیس راهور خراسان جنوبی/ مالکان زودتر مراجعه کنند

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز در حاشیه بازدید از پارکینگ‌های شهرستان بیرجند، اظهار داشت: خودروهایی که بالغ بر یک‌ سال و همچنین موتورسیکلت‌های که بالای ۶ ماه در پارکینگ‌ها متوقف باشند، رسوبی محسوب می‌شوند. 

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بالغ بر ۴ هزار وسیله نقلیه در پارکینگ‌های سطح استان داریم و متأسفانه به‌ علت تعلل و عدم پیگیری بعضی از مالکان وسایل نقلیه به اصطلاح رسوبی شده‌اند، تصریح کرد: بخشی از این وسایل نقلیه که بالغ بر ۵۸۸ دستگاه موتورسیکلت و حدود ۴۰۰ دستگاه خودروی رسوبی بوده که از سال‌های قبل در پارکینگ وجود دارد. 

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه تا یک ماه آینده جهت تعیین تکلیف مراجعه نکنند، وسیله نقلیه‌ای که به عنوان رسوبی اعلام شده در حکم رها شده تلقی و حسب مقررات به مزایده گذاشته خواهد شد، لذا تمام مالکان هر چه سریع‌تر با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.